منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1396
بازدید : 50
نویسنده : مشاور

منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 از آن جهت اهمیت دارد که تنها راه ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان، شرکت در آزمون تیزهوشان است و برای موفقیت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ، علاوه بر داشتن برنامه ریزی صحیح برای قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم و تلاش دانش آموزان، آشنایی با منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 نیز بسیار موثر است. توجه کنید که اصلی ترین منبع برای آزمون تیزهوشان، کتاب درسی است و بیش تر سوالات آزمون تیزهوشان از محتوای کتاب درسی طرح می شود، اما برخی از سوالات آزمون تیزهوشان، نمونه ی مشابهی در کتاب درسی ندارند. اینجا است که دانش آموزان برای تسلط بیش تر، نیاز به کتاب های کمک درسی پیدا می کنند. در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98، حدود یک سوم سوالات هر ماده درسی از پایه هشتم و حدود دو سوم سوالات نیز از پایه نهم سال تحصیلی طراحی می شود. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم، از کتاب های ریاضی، علوم تجربی، مطالعات اجتماعی ( تاریخ، جغرافیا، اجتماعی)، زبان و ادبیات فارسی و قرآن و معارف اسلامی (آموزش قرآن و پیام های آسمان) به شیوه ی چهارگزینه ای طرح می شود. در این مقاله قصد داریم  به بررسی منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای مطالعه بهتر، بپردازیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از منابع آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

ریاضی

همانطور که در مقاله تحلیل آزمون تیزهوشان نهم به دهم گفتیم، درس ریاضی اهمیت زیادی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم دارد و برای مطالعه درس ریاضی، کتاب درسی را پیشنهاد می کنیم اما در صورت اینکه بخواهید مطالعه ی بیش تر و گسترده تری انجام دهید و روی کتاب تسلط بیش تری داشته باشید، کتاب ریاضیات اندیشمند پایه نهم به دهم گزینه مناسبی است. دلیل پیشنهاد این کتاب برای مطالعه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98  پاسخ های تشریحی منحصر به فرد آن است که در کتاب های کمک درسی دیگر به این شکل نوشته نشده است.

 

علوم تجربی

بعد از ریاضی، درس علوم تجربی در آزمون تیزهوشان، اهمیت زیادی در بین سایر درس های آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 دارد. پیشنهاد ما برای تسلط بیش تر در درس علوم تجربی، استفاده از کتاب خیلی سبز علوم تجربی برای مطالعه علوم تجربی آزمون تیزهوشان نهم به دهم است. این کتاب مطالب درسی را با زبانی روان و ساده شرح داده است و پاسخ های تشریحی آن، دانش آموزان را در یادگیری بهتر برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97 یاری می کند.

 

زبان و ادبیات فارسی

اهمیت درس زبان و ادبیات فارسی را در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 به هیچ عنوان دست کم نگیرید. کتاب کمک درسی پیشنهاد تله مشاور برای درس زبان و ادبیات فارسی، کتاب های انتشارات مبتکران است. کتاب های زبان و ادبیات فارسی مبتکران با زبانی ساده و قابل فهم مباحث کتاب را  به خوبی شرح داده است و می تواند برای داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 بسیار مفید باشد.

 

علوم اجتماعی

 درس علوم اجتماعی جز درس های راحت آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 محسوب می شود. برای جواب دادن به سوالات علوم اجتماعی ، کتاب درسی باید به طور دقیق خوانده شود. برای تسلط بیش تر درس علوم اجتماعی پایه هشتم، کتاب جامع تیزهوشان مبتکران، کتاب کاملی برای مطالعه ی این بخش از آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 است.

 

قرآن و معارف اسلامی(آموزش قرآن و پیام های آسمان)

در مطالعه این بخش برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ،  اولویت با کتاب درسی است اما به منظور یادگیری بهتر این درس، کتاب میکرو طبقه بندی گاج  بهترین گزینه برای داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم است.

 

در جدول زیر، بهترین کتاب های کمک آموزشی پیشنهادی تله مشاور برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت مختصر قرار داده ایم.

ردیف

نام درس

کتاب کمک درسی

1

ریاضی

ریاضیات اندیشمند

2

علوم تجربی

خیلی سبز علوم تجربی

3

زبان و ادبیات فارسی

زبان و ادبیات مبتکران

4

علوم اجتماعی

علوم اجتماعی مبتکران

5

قرآن و معارف اسلامی

میکرو طبقه بندی گاج

جمع بندی

داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 برای آشنایی کلی با نمونه سوالات تستی آزمون تیز هوشان، می توانید از کتاب 1+31 استان تیزهوشان انتشارات خوارزمی استفاده کنید. سوالات جامع و متنوع این کتاب شما را برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 آماده می کند. امیدواریم با برنامه ریزی درست و مطالعه منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم بتوانید در آزمون تیزهوشان نهم به دهم قبول شوید و در مدارس تیزهوشان به تحصیل ادامه دهید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از منابع آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع:منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , منابع آزمون مدارس تیزهوشان , منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com